Saturday, October 8, 2016

Meta Trader Een - Click Handel

Meta Trader Een-Click handel Meta Trader Een-Click handel Hierdie program is gratis vir almal en dit verhoog die Meta Trader platform en laat jou toe om handel te dryf met 'n klik. Laat my begin deur te vertel oor 'n paar van die eienskappe. Jy kan die program & quot hou; op die top & quot; Dus, terwyl jy e-pos nagaan of jy na pos kyk, sal die Een clicker bly op die top en jy kan jou posisies te monitor. Wanneer 'n posisie is in wins af, dan is die agtergrond draai groen. Dit is so maklik om 'n vinnige blik van regoor die kamer en kyk of jy oop posisies is wins of verlies. Elke oop posisie in die Meta Trader sal vertoon word in die EEN clicker Jy kan vooraf as jy die SL of TP op alle pare te kies. Wanneer is dit tyd om 'n bestelling te plaas, kliek net 'n knoppie en die handel is gemaak. Ook dit het 'n ingeboude in PIP sakrekenaar. Klik op 'n knoppie en dit sal óf pitte of basis wisselkoerse vertoon. So as jy 'n sekere wins wil dan gaan net die bedrag in die basis-geldeenheid. Om te sien hoeveel pitte, kliek net 'n knoppie. As jy wil deur middel van die oop kaarte in die meta handelaar blaai, kliek op die knoppie & quot; kaarte & quot; en die kaarte sal verander met net een kliek. Ek het gedink oor die maak van 'n outomatiese funksie so iemand 'n rukkie neem kan stel en die kaarte sal flip in die Meta Trader ooit 10 of 15 sekondes. Maar ek weet nie of dit 'n goeie of nie sou wees. Jy kan sien dat in die volgende uitgawe. Gee my 'n paar idees wat jy wil of dont like. Ek sou verwelkom die insette. Wanneer die term verander dan so ook die pare en die prys is vertoon in die Een clicker skerm. Daar is ook ander interessante eienskappe wat ek dink maak gebruik van die Meta Trader maklik en meer gerieflik, maar hou in gedagte Ek sê nie dit sal die metarader vinniger becuase jy die internet konneksie, die makelaars bedieners en die mark in ag moet neem nie. Ek sê ek dink hierdie hulpmiddel sal jy vinniger te maak wanneer dit kom by handel en die monitering van jou poste. DIT is gratis vir almal. Jy kan plaas daarvan en gee dit weg, maar niemand MAG DIT of bemark dit in enige manier wat so ooit verkoop. aangeheg lêers


No comments:

Post a Comment