Wednesday, October 12, 2016

Is Daar 'N Beperking Op Hoeveel Ambagte Ek Per Week Kan Maak

Is daar 'n beperking op hoeveel ambagte ek per week kan maak? Hallo almal, Ek is 'n newbie. Ek is die leer oor die aandelemark en handel vir 'n lang tyd nou, plus ek het papier handel oor die afgelope paar maande. Nou is ek amper gereed om 'n aanlyn makelaar rekening oop te maak sodat ek handel kan begin. Sedert ek wil 'n swaai handel ", het ek gehoor baie teenstrydige stories oor hierdie kwessie, so ek wil graag probeer om 'n paar duidelikheid te kry wat daar van jou gesoute handelaars. Hoofsaaklik, ek wil goed nagevorsde aandele te koop (wat ek voel ons wil optrek in waarde in die volgende paar dae van my koop dit) en dan verkoop dit sodra dit styg in waarde. Ek is van plan om 'n "stop" van 'n soort in plek teen die tyd dat ek koop die voorraad het, sodat die "stop" die voorraad te verkoop sal aktiveer. Ideaal gesproke sou ek graag wou koop en verkoop 2 tot 3 voorrade per week (dit wil sê 4 tot 6 ambagte per week of 2 of 3 koop en 2 of 3 verkoop). Maar wat ek is vertel dat elke koop sal een handel uitmaak, sal elke verkoop een verkoop uitmaak, maar 'n handelaar kan net nie meer as 3 ambagte per week, anders sal hulle kry gemerk as 'n patroon dag handelaar. Maar deur die wet, ten einde 'n dag handelaar wees, moet 'n mens ten minste $ 25,000 in 'n makelaar nodig om te alle tye, anders sal hulle verbied word om ambagte. Is dit alles waar? Nou met wat gesê word, op meer te leer oor Marge Rekeninge, ek is nie van plan om enige geld te gebruik of te leen om my ambagte te maak en nie sal ek met 'n marge-rekening. Ek sal uitsluitlik maak basiese 'koop' en "verkoop" (met 'n stop in plek op elkeen) ambagte (niks meer ingewikkeld as dit), maar ek verstaan ​​nie As ek handel met my eie geld en geen geld nie leen van iemand, hoekom is dit dat ek nie kan maak soveel ambagte (koop en verkoop) wat ek wil elke week? Ek sou enige antwoorde waardeer van jou gesoute handelaars daar buite. Byvoorbaat dankie.


No comments:

Post a Comment