Tuesday, October 11, 2016

Ek Woon In Suid - Afrika Nie, Maar Ek Wil 'N Aandele Handel Rekening In Die Verenigde Koninkryk Kan Ek Dit Doen Sonder Oopmaak

Ek woon in Suid-Afrika nie, maar ek wil 'n aandele handel rekening in die Verenigde Koninkryk te open. Kan ek dit doen sonder 'n Britse adres? Deur Linda Mckay 09:10 30 November 2013, updated 10:32 30 Januarie 2014 Ek is 'n Britse burger wat tans woonagtig in Suid-Afrika. Ek wil 'n aandeel rekening oop te maak en direk, hoofsaaklik in Tracker fondse. Ek het in kontak met die deel Centre wat beveel aan dat ek in die Verenigde Koninkryk woonagtig en dus in staat is om 'n Britse adres verskaf moet wees nie. Soos ek woonagtig in Suid-Afrika kan ek nie doen nie. My Suid-Afrikaanse posadres is om finansiële adviseurs wat ambagte sal plaas vir my, teen 'n koste en ongerief aanvaarbaar. Byvoorbeeld my eiland Man bank het dit gedoen vir my. Kan jy raai as daar enige manier wat ek kan direk handel met 'n fonds supermark? anti-geldwassery regulasies maak dit moeilik, indien nie onmoontlik om 'n Britse handel rekening oop te maak, terwyl die buiteland woon. Linda McKay van Dit is Geld antwoord: Ons het onlangs van die toename in belegging van buitelandse kopers in die Verenigde Koninkryk eiendom en nou hoor met die aandelemark en aandele wat sterk tekens van herstel diegene wat buite die Verenigde Koninkryk woon wil die party weer aan te sluit. Dit is 'n spesialis navraag met betrekking tot 'n voormalige Britse inwoner so ek gevra voorste kenners vir kommentaar in jou geval as 'n expat. Danny Cox, onafhanklike finansiële adviseur by Hargreaves Lansdown antwoord: Dit is 'n redelik algemene navraag en hoe HT handel oor die situasie sal geld vir die meeste Britse aandelemakelaars. Ons is nie in staat om 'n rekening oop te maak vir diegene wat nie-inwoner in die Verenigde Koninkryk. In die meeste gevalle, bevestig en bewys die identiteit en adres van 'n nie-inwoner beleggers kan nie gedoen word om die anti-geldwassery regulasies voldoen. Daar is ook verskeie lande wat hul eie reëls oor hoe finansiële dienste afgeneem wat verdere probleme skep, die beste voorbeeld is die VSA het. As daar 'n rekening geopen deur 'n Britse burger en die Verenigde Koninkryk woonagtig voor emigrasie was, kon hierdie rekening voortgaan. Maar in baie gevalle geen nuwe geld kan bygevoeg word. Online belegging supermarkte maak voort te gaan met 'n ISA of SIPP portefeulje post emigrasie maklik. My voorstel sou wees om 'n Suid-Afrikaanse aandelemakelaar wat 'n wêreldwye omvang, soos 'n aandelemakelary arm van een van die groter banke kies. Dit toon die belangrikheid van beplanning vooruit, veral rondom die belasting kwessies van hou UK beleggings wanneer nie meer Britse inwoner. Diegene wat beplan om te emigreer moet belasting advies te neem van 'n spesialis wat die belasting reëls en regulasies in beide die Verenigde Koninkryk en die land van bestemming verstaan. Die groter rekeningkunde maatskappye is 'n goeie beginpunt. Hulle sal in staat wees om jou te adviseer oor die beste manier om jou sake te bestuur van 'n belasting perspektief, of om 'n paar beleggings te verlaat in die Verenigde Koninkryk, en of 'n oordrag meer voordelig sou wees. Hulle kan jou ook raad gee oor die tydsberekening van die beweeg. Jason Piper van die Vereniging van Geoktrooieerde Gesertifiseerde Rekenmeesters voeg by: Die belangrikheid van die adres kwessie is dat dit verband hou met geldwassery - of meer spesifiek, anti-geldwassery regulasies. Dit is waarom sommige verskaffers eenvoudig die besigheid daal, ten einde hul eie risiko te bestuur op 'n aanvaarbare vlak. Selfs as jy daarin slaag om die besigheid te reël, is dit waarskynlik 'n komplekse onderneming wees. Jy sal waarskynlik nodig om rekenskap te gee van die ambagte aan die belasting owerhede in beide lande, en kan ook aanspreeklik wees vir belasting in beide, hoewel daar gewoonlik verligting wat beskikbaar is deur die wêreldwye netwerk van dubbele belasting verdrae om die laste te verreken sodat jy net eintlik betaal die belasting keer. Dit is 'n ingewikkelde gebied al is, en dikwels lande sal terughoudingsbelasting wat moeilik is om te hanteer kan word lê, en kan selfs meer as wat jou aanspreeklikheid sou andersins sou wees; kry krediet vir wat oorbetaling kan veral tydrowend wees. Dit is 'n gebied waar kundige advies noodsaaklik, van iemand met 'n gedetailleerde kennis van beide jurisdiksies - tipies die groot rekeningkunde maatskappye is die beste plek om te kyk as jy geneig om te beweeg rond soos hulle die ervaring in elke gebied sal hê is. As jy die vestiging in een plek toe kan 'n kleiner praktyk wat spesialiseer in jou omstandighede goed te werk, maar seker wees om betroubare verwysings asook 'lessenaar navorsing' te kry. Jy moet ook in gedagte hou dat jy sal waarskynlik verskeie bankrekeninge in verskillende geldeenhede nodig is, en hulle kan hul eie laste aktiveer as jy 'n valuta wins (of verlies) op die weegskaal te maak. 'n "data-track-pos =" statiese ">


No comments:

Post a Comment