Friday, September 30, 2016

My Intraday Koper Trading Tegniek

My Intra Dag Koper Trading Tegniek My Intra Dag Koper Trading Tegniek In die eerste plek laat ek jou vertel ek is nie 'n kenner op tegniese ontleding. Ek leer nog steeds van baie ghoeroes hier. Ek gaan hier verduidelik 'n intra dag stelsel om handel te dryf met koper. Tot dusver is dit gee my baie goeie resultate. Dis hoekom ek gedink om die stelsel hier plaas, sodat klein handelaars kan probeer om hierdie hul eie. Die stelsel is baie eenvoudig. Aanwysers hier gebruik word, is eenvoudig PSAR en Stogastiese. En as jy weet camarilla Pivot punte wat jy ekstra selfvertroue sal gee. Insetwaardes vir PSAR is stap - 0,02 en maksimum 0.2 stogastiese - vlakke 20-70 Handel In 15 Min Charts. Wanneer 'n nuwe Psar Signal Kom ons kyk na die huidige tendens Met Stogastiese. Veronderstel As Ons kry 'n koop te stop in Psar kyk of op is op. Is Oor verkoop of Verkry uit Down. Indien wel Gaan lank MCX. Enige ander wyse laat die handel. Net so As 'n sell Stop kom en indien die voorraad Oor gekoop of neig na Gaan afgaan Kort. Nou is die veiligheid deel. Stop verlies. Sodra tree in 'n Trade ek gebruik om te sit 3 Point Sl altyd. Maar veronderstel mark gaan in die teenoorgestelde rigting as dié van ons handelsvennote, wat ek gebruik om te stop verlies aan sodat dit kan ooreenstem met $ Sl. Dont laat INR Variasie Eet Jou Sl. Tik net ná sluiting van die eerste kers. As jy regtig wil om dit te probeer, doen eerste vraestel handel. Dan net handel met werklike kontant. En vriendelik vir my jou terugvoer, beide tipe.


No comments:

Post a Comment