Friday, September 23, 2016

Leiding Oor Uitdagende Gedrag In Nhs

Leiding oor uitdagende gedrag in NHS 10 Januarie 2014 Ontmoet behoeftes en die vermindering van nood is die titel van onlangs vrygestel leiding vir die voorkoming en bestuur van klinies-verwante uitdagende gedrag in NHS hospitale. Dit is van NHS Beskerm waarvan sommige funksies van die voormalige NHS Security Management Service (NHS SMS) inkorporeer. Dit dek hoe om te voorkom en te bestuur uitdagende gedrag wat verband hou met 'n pasiënte kliniese toestand. 'N Verwante webwerf dek ook fisiese ingryping, opleiding en die deel van inligting (wat die beoordeling van verstandelike vermoë volgens die verstandelike vermoë Wet 2005 insluit). Die leiding is vir die gebruik van kliniese en nie-kliniese NHS personeel en bestuurders. As die NHS sekuriteit liggaam sê, klinies verwant uitdagende gedrag deur pasiënte en diens gebruikers maak dit moeilik vir personeel om goeie sorg veilig te lewer. Dit kan wissel van matig saamwerk om hoogs ontwrigtend en potensieel gevaarlike gedrag. Sulke gedrag is dikwels verwant aan 'n kliniese toestand of behandeling en is 'n teken van nood en onvervulde behoeftes eerder as enige opset. Die leiding is ontwikkel deur 'n deskundige groep dokters, verpleegsters en opleiding en sekuriteit spesialiste, onder leiding van NHS te beskerm. Sekuriteit mense ingesluit Adrian Clarkson - Area Security Management Specialist, Suidwes, NHS te beskerm; Bill Fox van opleiers Maybo; Peter Lester, Trust Sekuriteit Adviseur, Cambridge Universiteit Hospitale NHS Foundation Trust; en Simon Whitehorn, Security Operations Manager, Brighton en Sussex Universiteit Hospitale NHS Trust. Vir die 78-bladsy leiding ten volle besoek reducingdistress. co. uk/reducingdistress/wp-content/uploads/2013/12/Meeting_needs_and_reducing_distress. pdf Dit word ondersteun en deur organisasies, insluitend NHS Engeland en die Koninklike Kollege van Verpleging onderskryf. Hulle doel is om te help personeel te voorkom en te bestuur klinies verwant uitdagende gedrag deur die vermindering van 'n pasiënte nood, vergadering hul behoeftes en die lewering van persoonlike versorging, veilig is vir personeel, pasiënte en besoekers. Dit beklemtoon die belangrikheid van personeel in diens goeie kommunikasievaardighede en om deernisvol om vertroue te bou met pasiënte en diens gebruikers en beter te verstaan ​​wat lei tot nood. Praktiese strategieë word vir personeel om dinamies die situasie te evalueer wanneer dinge verkeerd gaan, die risiko's te verminder en te reageer op 'n individue angs en nood kalm, deur nie-konfrontasie en de-eskalasie. Die gids skrywers byvoeg dat senior bestuurders het 'n belangrike rol te speel in die beskikbaarstelling van voldoende hulpbronne om 'n kultuur wat die pasiënt eerste stel te ondersteun. In die besonder, moet personeel toegang tot maat opleiding het om hul eie veiligheid en dié van die mense wat hulle versorg verseker. Die leiding verskaf voorbeelde van hoe uitdagende gedrag bewustheid opleiding in bestaande konflik resolusie opleiding of demensie of leergestremdheid bewustheid opleiding geïnkorporeer kan word. Die volle pakket sluit in: Leiding dokument - waarin praktiese benaderings vir kliniese en nie-kliniese personeel en organisatoriese verantwoordelikhede om 'n hoë gehalte te lewer, persoonlike sorg wat voldoen aan al die behoeftes van pasiënte en verminder hul nood. Toegewyde webwerf - enkele punt van toegang tot die leiding, asook gevallestudies, leeruitkomste, kliniese riglyne, hulpmiddels en templates beskikbaar by nhsprotect. nhs. uk/reducingdistress - Scenario gebaseer videos - waarin voorkoming en bestuurstrategieë wat in personeel induksies en uitdagende gedrag bewustheid opleiding geïnkorporeer kan word of gebruik word as 'n aparte leer hulpbron vir personeel. Andrew Masterman, Beleid Lood, Geweld Strategie, by NHS Beskerm, een van die kundige groep agter die leiding, het gesê: "Die doel van hierdie belangrike nuwe leiding is om personeel te help in die voorkoming van klinies-verwante uitdagende gedrag deur vooruit 'n individue nodig, die vermindering van hul nood en die lewering van die hoogste gehalte sorg. Dit bied 'n praktiese benadering oor hoe om uitdagende gedrag en waar dit voorkom om dit veilig te bestuur voorkom. Dit bied ook die personeel met 'n konsekwente benadering, sodat almal dit in enige NHS instelling kan neem. Dit is die ware krag. " En dr Mike Durkin, Direkteur van Patient Safety, NHS Engeland het gesê: "Die uitdaging van die behoud van pasiënte veilig by tye wanneer hulle uiterlik uitdagende gedrag uitstal is toenemend erken oor die afgelope paar jaar. 8220; Ontmoet behoeftes en die vermindering van distress8221; bied 'n welkome fokus op 'n gebied van gesondheidsorg wat hoë vlakke van angs kan veroorsaak vir pasiënte, hul families en professionele verskaffers van gesondheidsorg. "Dit is deel van 'n wye en verreikende program werk ontwikkel op die vermyding en veilige bestuur van selfbeheersing, om elke stap verseker geneem om die risiko tot 'n minimum te hou en dat veiligheid is uiters belangrik."


No comments:

Post a Comment