Thursday, September 22, 2016

Jb Se Ultimate Marvel Trading Card Versameling

JB se Ultimate Marvel Trading Card Versameling Dankie vir jou besoek. Hier op mekaar is my hele Marvel Comic Trading Card versameling, wat bestaan ​​uit al die Marvel stel / reeks vrygestel van 1987 deur middel van 1998, plus 'n verskeidenheid van ander komiese memorabilia uit die 90s. Ek het besluit om my versameling fokus op die tydperk vir 'n paar redes: een, ek is nie gemaak van geld, twee, die kwaliteit van die drukwerk en kunswerk is ongeëwenaarde, IMO, en drie, die persoonlike nostalgiese waarde. Aanvanklik het my enigste bedoeling was om die stelle wat my die eerste keer aan die stokperdjie voltooi (dit wil sê 1993 Marvel Heelal en 1995 Fleer Ultra Spider-Man), wat my persoonlike gunstelinge bly, maar my versameling is bestem om goed te groei as dit nie. Om 'n & quot; completest & quot; vervul hierdie taak het niks minder as 'n uitdaging. Nie net dit nie, maar dit het ook my doel is om kaarte in die beste moontlike toestand en na jare van die hand pluk my versameling vind, ek moet sê ek is baie tevrede met die resultate. ) Afgesien van die grondbeginsels (basis, insetsel, jaag), ek het 'n groot deel van my tyd jag af al bekend stuk promosie / advertensie materiaal vir elke ooreenstemmende reeks. Ek het uiteindelik besluit om 'n volledige katalogus van die foto's wat die geheel van my versameling, wat nie noodwendig ophou met handel kaarte saam te stel. Daar is baie van die kontrolelyste en ander hulpbronne wat daar is, maar niemand bied 'n visuele voorstelling van die materiaal hou hiervan. Die breër deel van my versameling bestaan ​​uit 'n groot verskeidenheid van Spider-Man Action Figures. Ek begin die versameling van hierdie wanneer Toybiz die & quot vrygestel, Nieu-Animated Series & quot; produk lyn terug in 1994. So eenvoudig soos dit was, ek vind steeds hulle meer aantreklik as wat jy vandag vind op winkelrakke. Selfs die verpakking lyk beter. Met verloop van tyd, hulle soort ontwikkel verby die geanimeerde reeks tema, trek idees uit komiese storie lyne, terwyl die gebruik van ander foefies, sowel. Baie van hulle was werklik 'n koel, ander was soort lam. Met elke jaar wat verbygaan, die beelde progressief al hoe meer gedetailleerde en aticulate. Hulle het uit met net 'n paar roerende gewrigte aan meer as 30 punte van artikulasie, wat gemaak interaksie met hulle baie meer aangenaam te maak. of sou hê, as ek hulle eintlik uit hul bokse geneem het, lol. Ek het nie gaan te gek invordering figure, ten minste nie so veel as wat ek gedoen het die kaarte. My entoesiasme van hulle soort van tapse af in die vroeë 2000's en het 'n skreeuende halt toe Toybiz gevou en Hasbro oorgeneem produksie. Dit was 'n teleurstellende verandering van gebeure, maar werk deeltyds, terwyl dit ook gaan skool, die betaling van $ 7- $ 10 per pop was net te duur. Ek kon dit nie bekostig veel meer as die een of twee skurke en unieke Spider-Man boet wat uitgetrek het, met elke reeks. Oor die afgelope 7 jaar my stokperdjie het soort van ontwikkel tot 'n klein besigheid op eBay, besig om heeltemal die reputasie koop en verkoop komiese kaarte. Hierdie klein onderneming het nie net gehelp vul my inkomste, maar het my in staat gestel om op groot skaal te bou op my versameling. In onlangse jare, het ek nie spandeer soveel tyd of geld enige nuwe dinge aanleer, behalwe die af en toe sketchagraph of promo wat nodig is vir die vul van 'n stel. Ek het altyd gehoop ek kon tot op die punt om te sê & quot kom; my versameling is voltooi, & quot; maar in werklikheid Ek dink ek sal altyd 99% daar. So met niks beter om te doen, het gedink ek is nou die tyd om dit te wys. Ek dank my pa vir my gehelp het kry hierdie hele ding begin. Hy en ek het baie goeie herinneringe slaan die pad op Saterdagoggende, gryp ons & quot; Frapps & quot; by Starbucks en spandeer die dag spring van winkel tot winkel uitcheck die nuutste cool stuff, hetsy dit 'n Hot Wheels, aksie figure, kaarte of wat ookal anders wat ons ingesamel. Die tyd wat ons saam deurgebring beteken baie meer vir my as hierdie dinge ooit sal, wat natuurlik, ek beskou myself as baie gelukkig om te hê. Ek hoop dat jy die inligting en foto's hier 'n nuttige hulpbron tot jou versameling van strewes vind. Nogmaals dankie vir die besoek en te geniet. )


No comments:

Post a Comment